Web Toolbar by Wibiya Ελένη Φουρέιρα: «Με θεωρώ πολύ όμορφη και τότε» | Students ONair
, ,

Ελένη Φουρέιρα: «Με θεωρώ πολύ όμορφη και τότε»

Ελένη Φουρέιρα: «Με θεωρώ πολύ όμορφη και τότε»

 

Για τις διόλου κολακευτικές, παλιές της φωτογραφίες που είχαν δει τα φώτα της δημοσιότητας μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή της η Ελένη Φουρέιρα.«Μου θυμίζει αυτό που έκαναν με τη Lady Gaga, που έβγαλαν κάποιες φωτογραφίες της από το παρελθόν. Κοίταξε, εγώ με θεωρώ πολύ όμορφη και τότε. Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με τον εαυτό μου. Εξάλλου, ήμουν 16 χρόνων, μιλάμε για 8 χρόνια πριν, άρα καταλαβαίνεις πως και εσύ, αν δεις τον εαυτό σου πριν από 6-7 χρόνια ή αν δεις Ελληνίδες ή και ξένες σταρ, δεν έχουν καμία σχέση. Δεν έχω πρόβλημα καθόλου, εξάλλου μια χαρά ήμουν 3 κιλάκια είχα παραπάνω. Ίσως, να μην ήταν πολύ κολακευτικές οι συγκεκριμένες, γιατί είχαν κι άλλο υλικό, αλλά έβγαλαν αυτές που ήμουν πολύ διαφορετική. Δεν έχω πρόβλημα, καλά έκαναν οι άνθρωποι, τη δουλειά τους έκαναν. Και εγώ, αν ήμουν δημοσιογράφος, θα το έκανα… Γιατί να μην το κάνω; Απλώς, άλλαξα το χρώμα των μαλλιών μου κι έχασα 3 κιλά. Η διαφορά από κοριτσάκι όταν γίνεσαι γυναίκα φαίνεται πάντα. Εγώ ήμουν κοριτσάκι». Πηγή: Glam