Web Toolbar by Wibiya ΑΝΤΩΝΗΣ ΦΑΝΙΕΡΟΣ ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ | Students ONair
, ,

ΑΝΤΩΝΗΣ ΦΑΝΙΕΡΟΣ ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ



ΑΝΤΩΝΗΣ ΦΑΝΙΕΡΟΣΔιάφορα έγγραφα καθώς και δύο επιταγές για το συνολικό ποσό των 100 χιλιάδων και 400 ευρώ, περιείχε το τρίτο χρηματοκιβώτιο που είχε κατασχεθεί το βράδυ της Παρασκευής, στο πλαίσιο της επιχείρησης πάταξης της κυβείας, στη Λάρνακα.

"Μόλις χθες έχει ξεκινήσει η έρευνα να κάνουμε υπομονή. Πρόκειται για τεράστιο ανακριτικό έργο που έχουμε μπροστά μας για να διεκπεραιωθεί και όταν αποκρυσταλλώσουμε μία πλήρη εικόνα τότε θα προβούμε και στις ανάλογες ενέργειες", δήλωσε ο Εκπρόσωπος Τύπου της Αστυνομίας, Μιχάλης Κατσουνωτός.

Το χρηματοκιβώτιο ανοίχθηκε στο προαύλιο της Αστυνομίας Λάρνακας από ειδικούς, με τη χρήση εργαλείων, αφού δεν υπήρχαν κλειδιά.
Την κυριότητα των συνολικά τριών χρηματοκιβωτίων που κατασχέθηκαν, αναγνώρισε ο Λουκάς Φανιέρος, ο οποίος παρευρίσκετο στο άνοιγμα του τρίτου χρηματοκιβωτίου, μαζί με τον δικηγόρο του.

"Έχουμε επιχειρήσεις είμαστε επιχειρηματίες", δήλωσε ο Λούκας Φανιέρος σε δηλώσεις του σε δημοσιογράφους. "Τραβήσαμε από την τράπεζα ορισμένα λεφτά, αγοράζουμε ακίνητα, πουλούμε ακίνητα και κινούμαστε με λεφτά. Ηβρασιν 40 χιλιάδες Ευρώ τζιαί εγίνηκεν αυτός ο πάταγος", πρόσθεσε.

Ο δικηγόρος του Λούκα Φανιέρου, Αντώνης Ιντιάνος, δήλωσε στους δημοσιογράφους:
"Ανοίχθηκε το κάτω, φωτογραφήθηκε, βρέθηκαν πέντε πράματα, κάτι διαφημιστικά φυλλάδια, κάτι κόλλες μπλε, μια σφραγίδα και άλλα τα οποία δεν έχουν να κάνουν κάτι με υποθέσεις κλπ"

Ο Λουκάς Φανιέρος απέρριψε ότι ο ίδιος και η οικογένεια του έχουν σχέση με τον ηλεκτρονικό τζόγο και τόνισε ότι δραστηριοποιούνται στις αγοραπωλησίες ακινήτων.

"Εμείς είμαστε επιχειρηματίες και δεν έχουμε τίποτε να κάμουμε με αυτά τα πράγματα. Προηγουμένως είχαμε μια εταιρεία στοιχημάτων όπως έχει όλος ο κόσμος. Εχουμε μηχανές των αλόγων και πληρώνουμε τους φόρους μας στην Κυβέρνηση κάθε βδομάδα", δήλωσε.

Τις δηλώσεις του Λουκά Φανιέρου σχολίασε ο εκπρόσωπος Τύπου της Αστυνομίας, Μιχάλης Κατσυνωτός, αναφέροντας πως δεν διενεργούνται επιλεκτικές επιχειρήσεις και ότι η επιχείρηση στη Λάρνακα ήταν μόνο η αρχή.

"Τη σοβαρότητα μας την εξαντλούμε στο ανακριτικό έργο που διεξάγεται και δεν πρόκειται να συρθούμε σε έναν δημόσιο διάλογο που προκαλείται για σκοπούς εντυπωσιασμού και μόνο ", είπε ο Εκπρόσωπος Τύπου της Αστυνομίας.

Ο κ Κατσουνωτός ανακοίνωσε, ότι οι δηλώσεις θα τεθούν ενώπιον του Γενικού Εισαγγελέα για γνωμοδότηση, κατά πόσον στοιχειοθετούν τη διάπραξη οποιουδήποτε αδικήματος
Νωρίτερα ο Υπουργός Δημοσίας Τάξεως, Λουκάς Λουκά, δήλωνε με τη σειρά του, ότι η Αστυνομία έχει κάνει το σχεδιασμό της για να πατάξει το φαινόμενο του τζόγου.

"Η Αστυνομία νομίζω έχει την εξουσία, έχει και τη δύναμη και από ότι αποδείχθηκε έχει και τη θέληση για να πατάξει και να πάει οπουδήποτε, σε οποιοδήποτε μέρος ονομάζεται άβατο", ανέφερε ο Υπουργός.

Τη δική του παρέμβαση έκανε με δηλώσεις , ο πατέρας του Λουκά Φανιέρου, Αντώνης.
Με τη σειρά του ανέφερε ότι η οικογένεια του ασχολείται με κτηματικά.

"Αν βρεθεί άνθρωπος και πει ότι έδωσε του Αντώνη Φανιέρου μία λίρα για να του εισπράξει λεφτά θα κρεμαστώ σε πλατεία δημόσια…Υπάρχουν 3000 λέσχες παγκύπρια και 2000 από εκεί στο βορρά και ήρθαν πάνω μου εμένα που δεν έχω. Εγώ έχω υποστατικά και τα ενοικιάζω σε άλλους. Εμένα η δουλειά μου είναι τα ενοίκια, αγορά γης, πούληση γης. Είμαι του εμπορίου", δηλώσε
Ο Αντώνης Φανιέρος θεωρεί ότι κάποιοι σκόπιμα αφήνουν αιχμές εναντίον του ιδίου και της οικογένειας του.

"Το όνομα μου καλώς ή κακώς βγήκε στην επιφάνεια και άμα ακούσουν Φανιέρος βουρούν και στις εφημερίδες και στις τηλεοράσεις…Και ήβραν με εμένα τον φτωχό να με πουλούν για να γίνεται η δουλειά τους. Να πουλιούνται μόνοι τους. Δεν έχω εκατομμύρια. Χρωστώ εκατομμύρια. Χρωστώ 10 εκατομμύρια και δουλεύω να τα πληρώσω με τα ενοίκια μου με καμιά πούληση να ξοφλήσω τους λογαριασμούς μου. Ας έρθουν να μιλήσουν και να μου πουν τι είναι νονός, ποιος είναι ο νονός. Άμα βοηθάς τον κόσμο είσαι νονός; Βγες με το μικρόφωνο στη Λάρνακα που είναι η πόλη μου και αν βρεις παραπονούμενο να σε παραδεχτώ", δήλωσε ο Αντώνης Φανιέρος.

Εν τω μεταξύ, η Αστυνομία ανακοίνωσε ότι η οικονομική έρευνα που διεξάγει θα επεκταθεί και στις επιταγές που έχουν βρεθεί στα χρηματοκιβώτια, ενώ ο Εκπρόσωπός της επανέλαβε ότι οι διωκτικές αρχές θα είναι άτεγκτες έναντι όσων δραστηριοποιούνται παράνομα.