Web Toolbar by Wibiya Ρώμη Βασιλειάδη: Ηθοποιός από κούνια | Students ONair
, ,

Ρώμη Βασιλειάδη: Ηθοποιός από κούνια

Ρώμη Βασιλειάδη: Ηθοποιός από κούνια

Από πολύ μικρή είχε το μικρόβιο της υποκριτικής η Ρώμη Βασιλειάδη.«Από δέκα χρόνων ήθελα να παίξω σε παιδικό θέατρο και μου αρέσει ακόμη και σήμερα αυτή η σκέψη. Το μικρόβιο της υποκριτικής θυμάμαι να μου εμφανίστηκε γύρω στα επτά, όταν έβλεπα τον Ντέιβιντ Χάσελχοφ στον “Ιππότη της ασφάλτου”. Είχα πει τότε πως, όταν μεγαλώσω, αυτό θέλω να κάνω! Αυτή η παιδιάστικη σκέψη τελικώς φαίνεται ότι ήταν σκοπός ζωής και μέχρι σήμερα αγαπώ πολύ αυτό που έχω επιλέξει» αναφέρει χαρακτηριστικά σε καθημερινή εφημερίδα.
Η Ρώμη αποκαλύπτει για την παρθενική εμφάνισή της στο σανίδι: «Έγινε το 2005 στο “Ονειρο θερινής νυκτός” με τον Κώστα Μπίγαλη σε σκηνοθεσία του Άγγελου Προβελέγγιου. Είμαι ευχαριστημένη με τον εαυτό μου, γιατί θεωρώ ότι για την ηλικία μου κυνήγησα και κατάφερα να πετύχω τους περισσότερους στόχους μου. Ζω για τη δουλειά μου, αλλά δεν έχω φτάσει στο 100% των προσδοκιών μου. Γι’ αυτό καθημερινά τρέχω σε κάστινγκ, προκειμένου κάποια στιγμή να έχω στο βιογραφικό μου αρκετές σημαντικές συνεργασίες. Έχω δουλέψει με πολλούς αξιόλογους ανθρώπους και έχω κάνει συνεργασίες που έχουν συζητηθεί. Μέσα από τη δουλειά μου όμως έχω διδαχτεί και πολλά, όπως να ποιώ ήθος, αυτό που σημαίνει και η λέξη ηθοποιός. Αυτό ξεκινά από την κουλτούρα που με έχει διδάξει η οικογένειά μου στην Πόλη».