Web Toolbar by Wibiya Μαρία Κορινθίου: Πώς αντιμετωπίζει την κακή κριτική; | Students ONair
, ,

Μαρία Κορινθίου: Πώς αντιμετωπίζει την κακή κριτική;

Μαρία Κορινθίου: Πώς αντιμετωπίζει την κακή κριτική;

Η Μαρία Κορινθίου έδωσε συνέντευξη και μίλησε τόσο για την κριτική που δέχεται για την δουλειά της, όσο και για την επιτυχία, αλλά και μέχρι που θα έφτανε για να πετύχει τους στόχους της.- Την κακή κριτική πώς την αντιμετωπίζεις;
Τη δέχομαι. Δεν μου αρέσει να μου χαϊδεύουν τα αφτιά. Αν η κριτική είναι από γνώστες του θεάτρου που δεν είναι κακεντρεχείς, με βοηθάει ως ηθοποιό και ως Μαρία να εξελιχθώ, να διορθώσω τις ατέλειές μου και να προχωρήσω.
- Πόσο κοντά είναι η επιτυχία με την αποτυχία;
Πολύ κοντά, σχεδόν στη διπλανή πόρτα... Τις χωρίζει μια πολύ λεπτή κόκκινη γραμμή και θέλει μεγάλη προσοχή, επίγνωση, αγάπη και σεβασμό σε αυτό που κάνεις. Πρέπει να μάθεις την καλή ισορροπία, για να μη βρεθείς ξαφνικά στο κενό.
- Φαίνεσαι από τους ανθρώπους που είναι αποφασισμένοι να πετύχουν τους στόχους τους. Μέχρι πού θα έφτανες για να το καταφέρεις αυτό;
Μέχρις εκεί που δεν αγγίζονται οι αρχές και το ήθος μου. Εχω στόχους, έχω φιλοδοξίες, αλλά δουλεύω πολύ γι’ αυτές. Σίγουρα δεν θα έβαζα ποτέ σε δεύτερη μοίρα την οικογένειά μου.
Πηγή: Espresso