Web Toolbar by Wibiya Χριστίνα Κολέτσα: «Το εισόδημά μου έχει πέσει στο μισό» | Students ONair
, ,

Χριστίνα Κολέτσα: «Το εισόδημά μου έχει πέσει στο μισό»

Χριστίνα Κολέτσα: «Το εισόδημά μου έχει πέσει στο μισό»

Η Χριστίνα Κολέτσα μιλά για την δουλειά της, το εισόδημά της, αλλά και την καριέρα της.«Πιστεύω ότι τα μπουζούκια αυτή την εποχή είναι μια διασκέδαση πολυτελείας και νομίζω πως θα εκλείψουν σε λίγα χρόνια. Ο κόσμος έχει ήδη βρει άλλους τρόπους διασκέδασης. Πιστεύω πως κάποια στιγμή θα πάψουν να υπάρχουν τα μπουζούκια, γιατί είναι μεγάλο το κόστος και για τον επιχειρηματία και για εκείνον που πάει να διασκεδάσει. Νομίζω ότι σε δύο χρόνια από τώρα δεν θα υπάρχουν μπουζούκια με τη σημερινή τους μορφή στην Ελλάδα» τόνισε στο Down Town η Χριστίνα Κολέτσα και συνέχισε λέγοντας: «Το εισόδημά μου έχει πέσει στο μισό.» Όσο για το αν έχει βάλει ημερομηνία λήξης στην καριέρα της, είπε: «Αν και συνήθως η ημερομηνία λήξης έρχεται μόνη της, εγώ σίγουρα δεν ανήκω σε εκείνες που θα μείνουν στον χώρο μέχρι να τις ξεράσει το σύστημα.»