Web Toolbar by Wibiya Ελεονώρα Μελέτη | Students ONair
, ,

Ελεονώρα Μελέτη

Θέλει να γίνει μαμά!

Ελεονώρα Μελέτη new
Την επιθυμία της να γίνει μαμά αποκάλυψε η Ελεονώρα Μελέτη στους συνεργάτες της, το πρωί της Δευτέρας κατά τη διάρκεια της τηλεοπτικής της εκπομπής.

Με αφορμή το βίντεο που προβλήθηκε και αφορούσε στα γενέθλια του Γρηγόρη Αρναούτογλου, ο οποίος στις 17 Δεκεμβρίου έκλεισε τα 38 του χρόνια, η 33χρονη οικοδέσποινα της «Πρωινής Μελέτης» είπε: «Τον έχω άχτι! Αυτόν τον άνθρωπο θέλω να τον δω γαμπρό, θέλω να το ζήσω αυτό τηλεοπτικά. Θέλω να τον δω να περιμένει τη νύφη στην εκκλησία».

Τότε η Τζωρτζέλα Κόσιαβα τη ρώτησε: «Τι θα κάνεις όμως αν κι εκείνος περιμένει να σε δει νύφη;». «Εγώ δεν είμαι 38 ετών. Όταν φτάσω 38 μπορεί και να το σκεφτώ. Μάνα πάντως θέλω να γίνω έχω να σας πω. Χθες πέρασα μια ολόκληρη μέρα με την ανιψιά μου. Τι ωραίο πράγμα τα παιδιά! Πώς ανακαλύπτεις ξανά τον κόσμο μέσα από αυτά!» αποκάλυψε χαμογελώντας πλατιά και συνέχισε περιγράφοντας στιγμιότυπα και διαλόγους με την ανιψιά της: «Δεν θέλω να παντρευτώ μωρέ. Πρέπει να παντρευτώ και τον πατέρα τους στη μάπα μου; Άσε με! Καλά δεν τα λέω;» κατέληξε γελώντας δυνατά όταν οι συνεργάτες της, της είπαν ότι είναι καιρός να παντρευτεί επιτέλους για να αποκτήσει και παιδιά που τόσο αγαπά