Web Toolbar by Wibiya Πηνελόπη Αναστασοπούλου - Αλεξέι Μοτόριν Τι λένε για την προσωπική τους ζωή και το "Ice"; | Students ONair
, ,

Πηνελόπη Αναστασοπούλου - Αλεξέι Μοτόριν Τι λένε για την προσωπική τους ζωή και το "Ice";

Πηνελόπη Αναστασοπούλου - Αλεξέι Μοτόριν new 1
Η 34χρονη ηθοποιός και τραγουδίστρια του συγκροτήματος Mamacita on fire φωτογραφίζεται με τον 23χρονο Ρώσο παρτενέρ της στο Dancing on Ice και αποκαλύπτει στο ΟΚ! όσα δεν γνωρίζαμε για εκείνη μέχρι σήμερα.
Αλεξέι Μοτόριν


«Είμαι πολύ απρόβλεπτο άτομο. Την απόφαση να κάνω πρόταση γάμου στη Μαριάννα την πήρα πριν από τρεις ημέρες και την Παρασκευή το ανακοίνωσα και στους γονείς μου. Όπως είχα πει, στη Μαριάννα βρήκα το άλλο μου μισό. Η μητέρα μου και ο πατέρας μου είναι πολύ χαρούμενοι που θα παντρευτώ και περιμένουν τον Ιανουάριο να πάμε στη Ρωσία για να τη γνωρίσουν. Πριν από μερικές ημέρες γνώρισα και τη μητέρα της Μαριάννας, που είναι η πιο γλυκιά και ευγενική γυναίκα που έχω συναντήσει ποτέ στη ζωή μου. Συγκινήθηκα πολύ με την αντίδραση της Μαριάννας όταν
της πρόσφερα το δαχτυλίδι. Ήταν η πιο ευτυχισμένη στιγμή της ζωής μου. Θέλουμε πολύ να παντρευτούμε το καλοκαίρι στην Ελλάδα, στη Σαντορίνη, που απʼ ό,τι μου έχει πει η Μαριάννα είναι ένα υπέροχο νησί».

Πηνελόπη Αναστασοπούλου

«Η απιστία είναι δυσάρεστη τόσο γιʼ αυτόν που την κάνει όσο και γιʼ αυτόν που τη δέχεται. Για μένα, όταν νιώθεις ότι δεν μπορείς να κρατηθείς, είναι καλύτερα να φύγεις, παρά να ταλαιπωρείς και τον άνθρωπο που είναι δίπλα σου. Έχει τύχει να απατήσω σε σχέση μου, αλλά το έκανα αφού προηγουμένως είχα προειδοποιήσει ότι περνάω άσχημα, ότι είχε χαθεί το ερωτικό ενδιαφέρον και με αγνόησαν επανειλημμένα. Και αφού απάτησα, μετά έφυγα».


Σε έχουν απατήσει;
Εννοείται, και το έμαθα πολύ μετά. Στην αρχή νευρίασα πολύ, αλλά μετά μου πέρασε. Γενικά, στις σχέσεις μου, όταν ακόμα είναι στην αρχή φροντίζω να κάνω μια εξήγηση, που καταλαβαίνει πολύ καλά και η φίλη μου, η Ναταλία Γερμανού: «Αν θέλεις σώνει και καλά να με απατήσεις, φρόντισε να παίρνεις προφυλάξεις και να μην το μάθω. Αν το
μάθω, έχει τελειώσει το ζήτημα για μένα».

Πιστεύετε ότι θα είστε στον τελικό;
Αλεξέι: Κανείς δεν ξέρει. Θα δούμε.
Πηνελόπη: Θέλω να φτάσω στον τελικό, όχι επειδή το βλέπω ανταγωνιστικά, αλλά γιατί περνάω τόσο ωραία που δεν θα ήθελα να τελειώσει ποτέ το Dancing on Ice για μένα. Μακάρι να μπορούσαμε όλα τα ζευγάρια να μέναμε μέχρι το τέλος. Έχω αγαπήσει πολύ το συγκεκριμένο άθλημα και αν ισχύει αυτό που λέει ο Αλεξέι ότι θα μείνει στην Ελλάδα, θα είναι
δάσκαλός μου για πάντα.

Περισσότερα στο OK! που κυκλοφορεί.