Web Toolbar by Wibiya Τζένιφερ Λόπεζ: «Η αλήθεια για το νυφικό που ζήτησα από τον Καβάλι» | Students ONair
, ,

Τζένιφερ Λόπεζ: «Η αλήθεια για το νυφικό που ζήτησα από τον Καβάλι»

Πριν από δυο μέρες στις lifestyle εκπομπές κυριαρχούσε το θέμα με τίτλο: «Παντρεύεται η Λόπεζ τον Κάσπερ;» Αφορμή για την φήμη αυτή ήταν ένα twit στο προφίλ του διάσημου σχεδιαστή Ρομπέρτο Καβάλι που έγραφε το εξής: « Σήμερα η Λόπεζ μου τηλεφώνησε και μου ζήτησε να δημιουργήσω ένα ξεχωριστό φόρεμα για τον επόμενο γάμο της! Πιο χρώμα με συμβουλεύετε να επιλέξω;». Την επόμενη μέρα όμως η σελίδα του σχεδιαστή «έπεσε». Η Λόπεζ που ενημερώθηκε για τις φήμες και το τηλέφωνό της άρχισε να χτυπά ασταμάτητα θέλησε να ξεκαθαρίσει τα πράγματα! Έτσι μέσα από το δικό της twitter είπε το τι ακριβώς συνέβη. Η τραγουδίστρια έριξε την ευθύνη σε χακερ καθώς ποτέ εκείνη δεν επικοινώνησε με τον σχεδιαστή αλλά ούτε κι εκείνος έγραψε κάτι τέτοιο στο twitter του! Ως απάντηση σε όσα διαδίδονταν για τον επικείμενο γάμο της, έγραψε: «Να λοιπόν ποια είναι η αλήθεια! Ο λογαριασμός του Ρομπέρτο Καβάλι παραβιάστηκε από χακερ! Η φήμη δεν είναι αληθινή! Αποφάσισα να έχω ένα μέρος να υποστηρίζω την αλήθεια. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον λογαριασμό, μοιράζομαι την αλήθεια για τη ζωή μου και σας διαβεβαιώνω πως δεν χρειάζεται να αναρωτιέστε για το ισχύει και τι όχι. Αυτό που σας λέω εγώ είναι η μοναδική αλήθεια. Όλα τα υπόλοιπα είναι απλά λόγια… σας ευχαριστώ για την υποστήριξη και πάντα να πιστεύετε σε μένα!»