Web Toolbar by Wibiya Ελεονώρα Μελέτη Ο έρωτας στη ζωή της και η Ελένη Μενεγάκη | Students ONair
, ,

Ελεονώρα Μελέτη Ο έρωτας στη ζωή της και η Ελένη Μενεγάκη



Ελεονώρα Μελέτη-new-4
Σε συνέντευξή της στη «Real Life», η Ελεονώρα Μελέτη μίλησε για την προσωπική της ζωή, αλλά και γιατη μετακίνηση της εκπομπής της στη μεσημεριανή ζώνη και τον ανταγωνισμό με την Ελένη Μενεγάκη.

«Είμαι μόνη μου» ξεκαθάρισε η 33χρονη παρουσιάστρια, προσθέτοντας πως αυτή την περίοδο δεν της λείπει μια σχέση: «Απολαμβάνω πράγματα που δεν έχω ξαναζήσει, όπως το να μένω μόνη μου στο σπίτι, να βλέπω τους φίλους μου και να κάνω πράγματα που με ευχαριστούν. Είναι συνειδητή αυτή η απόφαση μου να μη θέλω σχέση τώρα» είπε.

Μάλιστα, στη συνέχεια εξήγησε πως δεν περιμένει τον μεγάλο έρωτα: «Έχω ζήσει αρκετούς μεγάλους έρωτες οπότε δεν ζω με το άγχος να ζήσω έναν ακόμη. Ανήκω στις τυχερές που έχουν νιώσει αυτό το συναίσθημα παραπάνω από μια φορά. Επίσης, είμαι από τις γυναίκες που δεν ορίζονται μέσα από τους μεγάλους έρωτες. Δεν είμαι ευτυχισμένη επειδή ντε και καλά είμαι ερωτευμένη».

Όσο για την εκπομπή της και την μετακίνησή της στη μεσημεριανή ζώνη: «Εντάξει, είναι μόνο μια αλλαγή στην ώρα. Ειλικρινά, δεν νιώθω κάτι το ιδιαίτερο, αυτό το γεγονός δεν το έχω επεξεργαστεί καθόλου μέσα μου. Ό,τι κάναμε το πρωί θα κάνουμε και τώρα, αλλά στις 13:00» δήλωσε.

Φοβάται όμως την αναμέτρηση με την Ελένη Μενεγάκη; «Δεν κάνω κάτι ριψοκίνδυνο για να φοβηθώκαι δεν μου αρέσει γενικά να φοβάμαι στη ζωή μου. Εγώ, πάντως, θα θεωρήσω πως φέτος κρίνομαι για την πρωινή ζώνη. Όταν από τους εννέα τηλεοπτικούς μήνες έχεις φάει τους επτά στην πρωινή ζώνη, δεν μπορείς να μετρηθείς για τους τελευταίους δύο μήνες μιας σεζόν που τρέχει για όλους» σχολίασε ηΕλεονώρα Μελέτη, ενώ δεν δίστασε να προσθέσει πως «η εκπομπή της Ελένης μού αρέσει πολύ».