Web Toolbar by Wibiya Ελένη Μενεγάκη Η παρολίγον σύλληψη απ’την αστυνομία! | Students ONair
, ,

Ελένη Μενεγάκη Η παρολίγον σύλληψη απ’την αστυνομία!



Ελένη Μενεγάκη
Το βράδυ της Τετάρτης η Ελένη Μενεγάκη με το αυτοκίνητό της πήγε σε φιλικό της σπίτι όπου βρισκόταν ο γιος της, Άγγελος, για να τον πάρει και να γυρίσουν στο σπίτι τους στα Μελίσσια. Στη διαδρομή όμως συνέβη κάτι αστείο και αναπάντεχο.

Η Ελένη Μενεγάκη περιέγραψε το περιστατικό κατά τη διάρκεια της εκπομπής της την Πέμπτη. «Αφήστε τι έπαθα χθες. Όλα σε εμένα συμβαίνουν. Καλά λέω εγώ ότι θα γράψω βιβλίο!» είπε στους συνεργάτες της. Και συνέχισε: «Πάω λοιπόν να πάρω τον γιο μου που βρισκόταν σε ένα σπίτι φίλων για να παίξει με τα παιδιά τους και μιλάω με τη μαμά μου στο τηλέφωνο. Μου εξηγεί τον δρόμο γιατί χάνομαι εύκολα. Πήγαινα στην Εκάλη και βγήκα στην εθνική. Ήμουν με το μεγάλο αυτοκίνητο γιατί φοβάμαι το βράδυ και θέλω να αισθάνομαι ασφάλεια. Της είπα ότι ένα τζιπ γκρι ασημί με ακολουθεί και μου είπε να έρθει να με πάρει...».

Δες την ίδια να αφηγείται τη συνέχεια της ιστορίας στο βίντεο: