Web Toolbar by Wibiya Bάσω Γουλιελμάκη Τι δηλώνει για Αλαφούζο και Κωνσταντινίδη; | Students ONair
, ,

Bάσω Γουλιελμάκη Τι δηλώνει για Αλαφούζο και Κωνσταντινίδη;



Βασω Γουλιελμακη
Για τον νέο της σύντροφο αλλά και για τη σχέση με τον πρώην άντρα της, Σωκράτη Αλαφούζο, μιλά ηΒάσω Γουλιελμάκη στο περιοδικό ΟΚ!.

Η ηθοποιός, που βίωσε δύσκολα τον χωρισμό της από τον Σωκράτη Αλαφούζο, αναφέρθηκε στο πώς ένιωσε όταν είχαν πρωτογνωριστεί: “Δεν με γέλασε το ένστικτό μου ούτε στην περίπτωση του Σωκράτη. Ήταν ένας μεγάλος έρωτας, άσχετα αν τα πράγματα δεν ήρθαν έτσι όπως θα θέλαμε”. Στην ερώτηση μάλιστα του δημοσιογράφου Γιάννη Πουλόπουλου, αν αγαπάει ακόμα τον Σωκράτη Αλαφούζο, η Βάσω Γουλιελμάκη απάντησε: “Δεν έχουν αλλάξει τα συναισθήματά μου για τον Σωκράτη. Είναι ένα κομμάτι της ζωής μου που δεν διαγράφεται. Κάναμε μαζί ένα παιδί κι αυτό, ό,τι κι αν έχει συμβεί μεταξύ μας, δεν αλλάζει. Χαίρομαι που η ταινία του Ο Μικρός Βασιλιάς έχει πάρει τόσα πολλά βραβεία και θέλω να προχωρήσει και να είναι περήφανη η κόρη μου για τον πατέρα της. Ο Σωκράτης είναι πολύ καλός άνθρωπος και μόνο αγάπη αισθάνομαι για αυτόν”.

Με την κόρη της, Μαρίλια

Για την πρώην σύντροφο του Σωκράτη Αλαφούζου, Άριελ Κωνσταντινίδη, η Βάσω Γουλιελμάκη είπε: “ Δεν μπορώ να εκφέρω άποψη. Δεν την γνωρίζω την κοπέλα. Δεν έχουμε κάνει παρέα για να μπορώ να ξέρω τι χαρακτήρας είναι. Η μόνη εντύπωση που έχω για εκείνη είναι μόνο μέσα από τους ρόλους που έχει ερμηνεύσει”.

Ωστόσο, στη δική της ζωή έχει μπει τον τελευταίο καιρό ένας νέος σύντροφος και μάλιστα η ηθοποιός μιλά και για το πώς το ανακοίνωσε στην κόρη της, Μαρίλια “ Η Μαρίλια είχε συνηθίσει στην ιδέα ότι στη ζωή του πατέρα της υπήρχε μια άλλη γυναίκα, οπότε ήθελε πολύ να ξαναερωτευτώ. Μάλιστα, πολλές φορές με συμβούλευε να προσέχω το ντύσιμό μου, να βάφομαι και να περιποιούμαι τα μαλλιά μου για να είμαι ωραία. Ωστόσο, είναι λίγο αμήχανη η στιγμή που θα πρέπει να μιλήσεις στο παιδί σου για ένα καινούριο πρόσωπο που έχει μπει στη ζωή σου. Στη δική μου περίπτωση όμως, είχε προετοιμαστεί το έδαφος, γιατί έβλεπα πόσο πολύ ήθελε να με δει πάλι ευτυχισμένη. Ήθελε και η μητέρα της να είναι το ίδιο καλά με τον πατέρα της, γι' αυτό και η αντίδρασή της ήταν θετική. Ξέρεις, κάποια στιγμή είχε περάσει από το μυαλουδάκι της ότι μπορεί να μην είμαι πια τόσο όμορφη και γι' αυτό να μην έχω κάποιον δίπλα μου. Τώρα πια που “η μαμά έχει το αγόρι της” και σιγουρεύτηκε ότι εξακολουθεί να αρέσει, έχει ηρεμήσει ( γέλια)!".