Web Toolbar by Wibiya Κατερίνα Στικούδη: «Δεν είναι στόχος μου να γίνω Μαρινέλλα» | Students ONair
, ,

Κατερίνα Στικούδη: «Δεν είναι στόχος μου να γίνω Μαρινέλλα»


Κατερίνα Στικούδη: «Δεν είναι στόχος μου να γίνω Μαρινέλλα»


«Έχω μάθει να με κρίνουν, μα δεν έχω συνηθίσει», δήλωσε σε συνέντευξή της ηΚατερίνα Στικούδη.
Η τραγουδίστρια μιλώντας στην κάμερα της εκπομπής της Σταματίνας Τσιμτσιλήεξομολογήθηκε ότι η εικόνα που έχει σχηματίσει άλλη εντύπωση για εκείνη.
«Ο κόσμος έχει κάτι άλλο στο μυαλό του για μένα. Νομίζει ότι θέλω να γίνω κάτι άλλο από αυτό που στην πραγματικότητα εγώ θέλω να κάνω. Δεν έχω προσπαθήσει να γίνω ποτέ η Μαρινέλλα, ούτε η Αλεξίου και δεν είναι και στόχος μου. Δεν προσπαθώ να αποδείξω κάτι ή να πείσω κάποιον γι’ αυτό που κάνω. Δεν μπήκα ποτέ σ’ αυτή τη διαδικασία».