Web Toolbar by Wibiya Κατερίνα Στικούδη «Θέλω να φροντίζω και να προσέχω τον άντρα μου» | Students ONair
, ,

Κατερίνα Στικούδη «Θέλω να φροντίζω και να προσέχω τον άντρα μου»


Κατερίνα Στικούδη r
Σε συνέντευξή της στο περιοδικό ΕΓΩWeekly, η Κατερίνα Στικούδη εξήγησε αν νιώθει έτοιμη να κάνει οικογένεια και μίλησε για το πώς λειτουργεί η ίδια μέσα στη σχέση της.

Για τους τρεις μεγάλους έρωτες της ζωής της αλλά για το ότι δεν είναι ακόμη έτοιμη για να κάνει οικογένεια:
«Δεν βρέθηκα ποτέ ένα βήμα πριν τον γάμο. Για να το κάνω αυτό θα πρέπει να επιθυμώ να κάνω παιδί. Δεν βρίσκω λόγο να μπω σε αυτή τη διαδικασία αν δεν αποφασίσω να κάνω οικογένεια. Προσωπικά, δεν αισθάνομαι ακόμα έτοιμη να το πράξω». 

Πώς λειτουργεί σε μια σχέση;
«Είμαι παραδοσιακή γυναίκα. Θέλω να φροντίζω και να προσέχω τον άντρα μου. Έχω μάθει και να μαγειρεύω! Από την άλλη, επειδή έφυγα από το σπίτι μου αρκετά νωρίς, η ανεξαρτησία μου εκφράζεται με δυναμισμό. Το βασικό θέμα για μένα, όμως, είναι να μην υπάρχει ανταγωνισμός στο ζευγάρι».

Έχει δεχθεί φλερτ από γυναίκα;
«Μου έχει τύχει να με φλερτάρει γυναίκα. Χαμογέλασα! Δε βλέπω κάτι τρομακτικό και περίεργο σε αυτό. Ο καθένας μπορεί να κάνει στο κρεβάτι του ό,τι θέλει. Δεν υπάρχουν νόμοι και κανόνες στην αγάπη και τον έρωτα».

Για την αρνητική κριτική, ιδίως σχετικά με την ενασχόλησή της με το τραγούδι:
«Έχω δεχθεί σχόλια, κριτική, δυσαρέσκεια και ρατσισμό. Δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους, ούτε περιμένω να μου στήσουν λάβαρα και να μου πουν "συγχαρητήρια"».