Web Toolbar by Wibiya Ηλίας Κασιδιάρης Η προσωπική εξομολόγηση στη «Μεσημεριανή Μελέτη» | Students ONair
, ,

Ηλίας Κασιδιάρης Η προσωπική εξομολόγηση στη «Μεσημεριανή Μελέτη»



Ηλίας Κασιδιάρης
Σε μία διαφορετική συνέντευξη, ο Ηλίας Κασιδιάρης μίλησε στη Μεσημεριανή Μελέτη για τις σκέψεις του για δημιουργία οικογένειας, τη συμβίωση με τους γονείς του αλλά και την κριτική που δέχεται από αυτούς. Αναφέρθηκε ακόμη στον Λάκη Λαζόπουλο, αλλά και στη Λιάνα Κανέλλη με την οποία δεν έχει, όπως ο ίδιος αποκάλυψε, συναντηθεί ακόμα μετά το πολυσυζητημένο επεισόδιο στον τηλεοπτικό αέρα του πρωινού του ΑΝΤ1.

Σκέφτεται να κάνει οικογένεια; «Δεν είναι η προτεραιότητά μου η οικογένεια αυτή την περίοδο αλλά οπωσδήποτε εγώ -όπως και όλοι οι ΄Έλληνες- πρέπει να κάνω οικογένεια και μάλιστα πολυμελή».

Για τις φήμες που τον θέλουν ζευγάρι με την αθλήτρια που αποκλείστηκε απ’τους Ολυμπιακούς Αγώνες, Βούλα Παπαχρήστου: «Δεν το γνωρίζω και τα προσωπικά τα δικά μου δεν ενδιαφέρουν κανέναν. Είμαι εκπρόσωπος τύπου ενός κόμματος και εκφράζω τις πολιτικές θέσεις του κόμματός μου».

Γιατί μένει ακόμα με τους γονείς του; «Είναι δική μου επιλογή γιατί είναι τόσο βαρύ το πρόγραμμά μου και αδυνατώ να ικανοποιώ τις προσωπικές μου ανάγκες.  Δεν μπορώ να βάλω πλυντήριο ή να μαγειρεύω για μένα. Πρέπει να υπάρχει κάποιος να βοηθάει».

Η οικογένειά του, του ασκεί κριτική; «Οι γονείς μου έχουν δει την υπόθεση χρυσή αυγή σχεδόν πιο ζεστά από μένα και μου κάνουν κριτική σε καθημερινή βάση. Πολλές φορές με συγχαίρουν και άλλες μου λένε ότι δεν ήμουν σωστός και πρέπει να διορθώσω την εικόνα μου, τη συμπεριφορά μου… πολλά πράγματα. Το ίδιο αυστηροί είναι, ανάλογα με την περίσταση».

Έχει συναντηθεί με τη Λιάνα Κανέλλη μετά το επεισόδιο στον τηλεοπτικό αέρα του ANT1; «Νομίζω πως όχι. Δεν γνωρίζω αν το απέφυγε κάποιος ή αν ήταν θέμα τύχης και νομίζω πως είναι τόσο σοβαρά τα προβλήματα της χώρας που περιττολογούμε με το να συζητάμε τέτοια θέματα».

Στο παρελθόν είχε εκφραστεί αρνητικά για τον Λάκη Λαζόπουλο. Συνεχίζει να έχει την ίδια γνώμη; «Αυτό που μας κρατάει στη χρυσή αυγή είναι ότι δεν αλλάζουμε τις απόψεις μας σαν τα πουκάμισα και δεν κάνουμε κυβιστήσεις. Είχα πει κάποτε ότι παίρνει τόσα πολλά χρήματα που, αν ήταν ειλικρινής, ενδιαφερόταν για το λαό και ήταν αντιρατσιστής, λίγα απ’τα χρήματα που λαμβάνει από τον μισθό του θα τα διέθετε για τους αναξιοπαθούντες, κάτι που, απ’όσα γνωρίζω, δεν το έχει κάνει. Επομένως, δεν είναι ειλικρινής ο άνθρωπος».

Τον έχει αγγίξει η οικονομική κρίση; «Όπως και όλους τους Έλληνες. Μέχρι να μπω στη βουλή ήμουν εργαζόμενους στον ιδιωτικό τομέα γι’αυτό και είμαι τόσο ευαίσθητος με όλους αυτούς σε σύγκριση με τους δημόσιους υπαλλήλους που αντιμετωπίζουν λιγότερα προβλήματα ενδεχομένως».