Web Toolbar by Wibiya Τζούλια Αλεξανδράτου Έτοιμη για το νέο της ξεκίνημα! | Students ONair
, ,

Τζούλια Αλεξανδράτου Έτοιμη για το νέο της ξεκίνημα!



Τζούλια Αλεξανδράτου R
Η Τζούλια Αλεξανδράτου είχε ανακοινώσει από τα μέσα του καλοκαιριού την πρόθεση της να εγκαταλείψει την Ελλάδα με σκοπό να κάνει μια νέα αρχή στο πλευρό του αγαπημένου της, Κριστιάν Καρποζήλου καιφαίνεται πως ήρθε η ώρα να πει οριστικά "αντίο" στην Ελλάδα. 

Το βράδυ της Δευτέρας, η Τζούλια έγραψε στην προσωπική της σελίδα στο facebook: "Σε ένα μήνα μετακομίζω στην Αυστρία. Είμαι τόσο ενθουσιασμένη. Θα μου λείψει η Ελλάδα. Αντίο σε όλα όσα είδα, άκουσα, έκανα, συνάντησα και έζησα στη ζωή μου. Μια νέα αρχή, μακριά από την αρνητική ενέργεια. Είμαι τόσο χαρούμενη που φεύγω, που θα δω έναν ολοκαίνουριο κόσμο. Μαζί με τον έρωτα της ζωής μου, για όλη μου τη ζωή. Για πάντα! Εις το επανειδείν... Φιλιά". 

Η Τζούλια Αλεξανδράτου μαζί με τον αγαπημένο της, Κριστιάν

Αποχαιρέτα κι εσύ την Τζούλια βλέποντας τις φωτογραφίες από τις φετινές της στη Μύκονο: