Web Toolbar by Wibiya Πέγκυ Ζήνα Όσα είπε στην Ελένη Μενεγάκη | Students ONair
, ,

Πέγκυ Ζήνα Όσα είπε στην Ελένη Μενεγάκη



Πέγκυ Ζήνα στο celebrity (r)
Στην "Ελένη" εμφανίστηκε, το μεσημέρι της Πέμπτης, η Πέγκυ Ζήνα, η οποία μίλησε για την πρόσφατη περιπέτεια της υγείας της, αλλά και τη νέα συνεργασία της με τον Δήμο Αναστασιάδη.

Η 37χρονη τραγουδίστρια, εμφανώς αδυνατισμένη λόγω της ισχυρής ίωσης γαστρεντερίτιδας από την οποία προσβλήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα, είπε για αυτή τη μικρή περιπέτεια: "Κόλλησα από τη μικρούλα μου, με ταλαιπώρησε αρκετά, αλλά εντάξει! Και το παιδάκι κι εγώ είμαστε μια χαρά. Με βοήθησε και να αδυνατίσω κιόλας (γέλια)".

Όσο για τη νέα της συνεργασία και τις ζωντανές της εμφανίσεις με τον Δήμο Αναστασιάδη στη μουσική σκηνή "ΟΔΟΣ Πειραιώς 178", η Πέγκυ Ζήνα παραδέχτηκε: "Ο Δήμος μού αρέσει πολύ σαν καλλιτέχνης. Τους είδα με τον Στέλιο Ρόκκο που ήταν μαζί, ενθουσιάστηκα και πίστεψα ότι θα δέναμε πολύ καλά. Είναι ένας καταπληκτικός συνθέτης και καλλιτέχνης. Είναι ροκ από τη φύση του και αγαπάει πολύ τα λαϊκά τραγούδια".

Βέβαια, δεν παρέλειψε να τονίσει τους λόγους που την έκαναν να απαρνηθεί τις συνεργασίες με μεγάλα ονόματα και να επιστρέψει στην παλαιότερη συνταγή των ζωντανών της εμφανίσεων, όταν συνεργαζόταν κυρίως με νέους καλλιτέχνες: "Το γαλόνι μου το μεγάλο, το πήρα με τον Δημήτρη Μητροπάνο. Δεν έχω να σκεφτώ κάποια συνεργασία, που μου έδωσε αυτό που μου έδωσε ο Μητροπάνος. Το λέω με την καλή έννοια, μακάρι να κάνω και στο μέλλον συνεργασίες που να μου δώσουν τόσα πολλά".

Δες το απόσπασμα της συνέντευξης στην Ελένη Μενεγάκη, αλλά και την ίδια να τραγουδάει στο πλατό του "Ελένη":