Web Toolbar by Wibiya Κατερίνα Λέχου Την ενοχλεί να βλέπει τον εαυτό της σε επαναλήψεις; | Students ONair
, ,

Κατερίνα Λέχου Την ενοχλεί να βλέπει τον εαυτό της σε επαναλήψεις;



κατερινα λεχου r
Ευγενής, ταλαντούχα και με μεσογειακή ομορφιά, η Κατερίνα Λέχου μάς μιλάει για τη νέα συνεργασία της με την Pantene Pro-V, την τηλεόραση και την προσωπική της ζωή.

Μπορεί μετά την επιτυχία που είχε η σειρά «Το Νησί» να μην σε είδαμε σε κάτι καινούργιο τηλεοπτικά, παρ’ όλα αυτά σε παρακολουθούμε στις επαναλήψεις. Αυτή η τακτική των καναλιών σε ενοχλεί;
''Αυτό είναι μέρος του παιχνιδιού και γινόταν ακόμα και προ κρίσης. Δεν με ενοχλεί, ο κόσμος ξέρει ότι είναι μια παλιά δουλειά και είναι συγκινητικό που σε κάποιες περιπτώσεις, όπως το «Ευτυχισμένοι μαζί», το αγκαλιάζει ακόμη και μετά από τόσο καιρό. Δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι για όλα αυτά. Το θέμα είναι να αντιπαρέλθουμε αυτή την καμπή που περνάει η τηλεόραση και να επανέλθουμε δριμύτεροι. Άλλωστε, όταν δεν έχεις πολλά χρήματα, γίνεσαι
και πιο ευρηματικός. Μπορεί η τηλεόραση να είναι ένα μέσο που χρειάζεται χρήματα, όμως μπορούμε να σκεφτούμε σίριαλ που να έχουν έξυπνα σενάρια, ταλαντούχους ηθοποιούς, χωρίς να είναι τόσο απαιτητικά ως προς τον περιβάλλοντα χώρο. Πρέπει να γίνουμε πιο συντηρητικοί σε αυτό το κομμάτι για να μπορέσουμε να αντεπεξέλθουμε''.

Τα επόμενα επαγγελματικά σου σχέδια;
''Φέτος δεν θα κάνω τηλεόραση, τα πράγματα άλλωστε είναι πολύ περιορισμένα. Θα είμαι από τις 8 Οκτωβρίου και για κάθε Δευτέρα και Τρίτη στο θέατρο «Ιλίσια» μαζί με τον Άρη Σερβετάλη σε ένα πολύ ενδιαφέρον έργο ενός Χιλιανού συγγραφέα, το ''Χάρτινα Λουλούδια''.

Είσαι από τις δημοφιλείς γυναίκες που όμως δεν απασχολούν τα ΜΜΕ με την προσωπική τους ζωή. Είναι θέμα τακτικής ή σεβασμού ο οποίος κερδίζεται;
''Αυτό νομίζω είναι κάτι που έχει καλλιεργηθεί κατά τη διάρκεια των 25 χρόνων που είμαι στο προσκήνιο. Ποτέ δεν έχω χρησιμοποιήσει την προσωπική μου ζωή για να «φανώ». Αντίθετα, πολύ συχνά «εξαφανίζομαι». Οπότε ίσως αυτό να γεννάει ένα είδος σεβασμού από αυτούς τους ανθρώπους προς εμένα κι αυτό είναι πολύ θετικό. Δεν κρύβω τα προσωπικά μου, δεν μπορώ να κρύψω ένα τόσο μεγάλο κομμάτι της ζωής μου, αλλά δεν τα προτάσσω κιόλας για κανένα λόγο''.

Ποια είναι η σχέση σου με το χρόνο; Σε φοβίζει η αλλαγή που μπορεί να επιφέρει στην εμφάνισή σου;
''Σε κανέναν δεν αρέσει να ανακαλύπτει φθορές από το χρόνο. Απλώς μου δημιουργείται ένα μεγάλο ερώτημα με το πώς μπορείς να επέμβεις για να το αλλάξεις. Το βρίσκω σουρεαλιστικό. Το να βλέπεις για παράδειγμα μια μάνα και μια κόρη δίπλα-δίπλα να μοιάζουν υπερβολικά είναι εξωπραγματικό. Μου αρέσει να προσέχω την εμφάνισή μου, με φυσικούς όμως τρόπους. Προσπαθώ να τρώω και να κοιμάμαι σωστά, να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ. Έχει να κάνει άλλωστε και με το DNA κάθε ανθρώπου. Άλλοι γερνούν άσχημα και άλλοι όχι. Εγώ μέχρι στιγμής θεωρώ πως είμαι από τις τυχερές, οπότε συμβιβάζομαι με αυτό''.



Περισσότερα στο Celebrity που κυκλοφορεί