Web Toolbar by Wibiya Κέλλυ Κελεκίδου Θα είναι στο Dancing; Τι απαντάει η ίδια; | Students ONair
, ,

Κέλλυ Κελεκίδου Θα είναι στο Dancing; Τι απαντάει η ίδια;


Κελεκίδου new
Η κάμερα της εκπομπής «Ελένη» εντόπισε την Κέλλυ Κελεκίδου στην παράσταση «Ωραία Κοιμωμένη», στο Badminton, και η γνωστή τραγουδίστρια ρωτήθηκε, μεταξύ άλλων,  για τα νέα της σχέδια, το Dancing With The Stars αλλά και τον γιο που έχει αποκτήσει με τον Νίκο Κουρκούλη.

«Απολαμβάνω τα πάντα απ’ όσα κάνουμε με τον γιο μου, δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάτι» είπε η Κέλλυ Κελεκίδου προσθέτοντας πως ο γιος της είναι καλλιτεχνική φύση ενώ το αγαπημένο του τραγούδι είναι το «Ζωγράφισέ μου τ’ αστέρια» της Demy και του Μηδενιστή.

Πώς κυλάει η καθημερινότητα της τραγουδίστριας τις τελευταίες εβδομάδες; «Αυτή την περίοδο η μέρα δεν μου φτάνει. Τρέχω και δεν φτάνω. Θα δείτε τι ετοιμάζω σε ένα μήνα από τώρα».

Τα δημοσιεύματα των τελευταίων εβδομάδων τη θέλουν να έχει συμφωνήσει με τον ΑΝΤ1 για να λάβει μέρος ως διαγωνιζόμενη στο νέο Dancing With The Stars. Η Κέλλυ Κελεκίδου δε θέλησε να απαντήσει με σαφήνεια αλλά άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να τη δούμε στο νέο κύκλο του χορευτικού show. «Όλα πιθανά είναι, έχω κάνει κάποιες συζητήσεις αλλά ακόμα δεν έχω καταλήξει» είπε.