Web Toolbar by Wibiya Κατερίνα Στικούδη «Δεν κρύβω τη σχέση μου» | Students ONair
, ,

Κατερίνα Στικούδη «Δεν κρύβω τη σχέση μου»



Κατερίνα Στικούδη R
Καλεσμένη στην εκπομπή “Μίλα” την Τετάρτη, η Κατερίνα Στικούδη μίλησε για την προσωπική της ζωή.

“Τι πιο φυσιολογικό από το να έχεις μια σχέση;”σχολίασε η 27χρονη τραγουδίστρια όταν η Τατιάνα Στεφανίδου την ρώτησε αν είναι μόνη. Ωστόσο, εξήγησε πως προτιμά να κρατά την προσωπική της ζωή μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας: “Απλά δεν έχω νιώσει την ανάγκη να το μοιραστώ με τις κάμερες και τους φωτογράφους” ανέφερε, προσθέτοντας ωστόσο πως “θα πάω σαν άνθρωπος το σινεμά, θα πάω σε ένα εστιατόριο να φάω, δεν κρύβομαι”.

Τέλος, εξήγησε πως πάντα της άρεσαν οι μόνιμες σχέσεις: “Γενικά, είμαι πολύ σταθερός χαρακτήρας και υπέρ των σχέσεων . Δεν μου αρέσουν τα εφήμερα πράγματα. Οι σχέσεις μου είναι μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού”.