Web Toolbar by Wibiya Γρηγόρης Αρναούτογλου Η ευχή του να γίνει εξώφυλλο & οι «γελοίες» δηλώσεις του | Students ONair
, ,

Γρηγόρης Αρναούτογλου Η ευχή του να γίνει εξώφυλλο & οι «γελοίες» δηλώσεις του



Γρηγόρης Αρναούτογλου new
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα και τη δημοσιογράφο Νάνσυ Ζαμπέτογλου, οΓρηγόρης Αρναούτογλου μίλησε για τη μείωση μισθού που έχει δεχθεί από το Mega, για τα περιττά κιλά από τα οποία θέλει να απαλλαγεί, αλλά και για τη σχέση του με την Κατερίνα Κόκλα.

«Είναι αλήθεια ότι έχω χάσει πολλά χρήματα σε σχέση με παλαιότερα συμβόλαια. Αντιλαμβάνομαι όμως την κατάσταση και με το Mega έχω μια εξαιρετική σχέση. Ήταν πολύ γαλαντόμοι μαζί μου όταν μπορούσαν κι έτσι δεν μπορώ να κάνω παράπονα τώρα που τα πράγματα είναι στριμωγμένα» απάντησε με ειλικρίνεια στην ερώτηση σχετικά με τις φήμες περί μεγάλης μείωσης μισθού.

«Δεν έκανα ποτέ σπατάλες και υπερβολές. Εκτός από κάποιες επενδύσεις που έκανα, κατά τα άλλα αγόρασα ένα σπίτι και ένα τζιπ. Οι μόνες σπατάλες που μπορείς να πεις ότι έκανα ήταν στα ταξίδια και στο φαγητό. Δεν έχω, όμως, ούτε 50 ζευγάρια παπούτσια, ούτε 50 κοστούμια. Τώρα βέβαια δεν μου χωράνε και τα ρούχα μου...» συνέχισε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου. Και, στο σημείο αυτό, αναφέρθηκε στα κιλά του, παραδεχόμενος πως φέτος έχει ξεπεράσει κάθε προηγούμενο όριο: «Δεν μπορούσα να αντισταθώ στα φαγητά της Νάξου. Έχει συγκλονιστική κουζίνα. Είναι όλα τόσο ωραία που δεν μπορείς να αντισταθείς. Έτρωγα πάρα πολύ όλο το καλοκαίρι. Δεν σκεφτόμουν ότι με φωτογραφίζουν στην παραλία γιατί δεν με ενδιαφέρει. Δεν έχω κόμπλεξ με το σώμα μου. Tα έχω ξεπεράσει αυτά. [....] Θέλω να τρέξω να μου φύγουν τα πολλά κιλά. Νιώθω ότι πάχυνα πάρα πολύ, πρέπει να είμαι πιο παχύς από ποτέ. Δεν έχω ανέβει στη ζυγαριά, αλλά η εικόνα που έχω για τον εαυτό μου δεν μου αρέσει και με απασχολεί και το θέμα της υγείας. Η Κατερίνα δεν μου είπε ποτέ τίποτα για τα κιλά μου, αν και είναι φανατική του γυμναστηρίου. Τώρα λέμε να πηγαίνουμε μαζί».

Όσο για το "κυνηγητό" των παπαράτσι: «Πάντα με ενοχλούν, αλλά έχω συμβιβαστεί πια με την ευχή που έκανα πριν 12 χρόνια. "Γαμώτο, να γίνω κι εγώ εξώφυλλο μια μέρα". Αφού λοιπόν το ευχήθηκα  και τώρα μου συμβαίνει, πως μπορώ να πω ότι με ενοχλεί; Θέλω να πω και κάτι όμως:είναι μεγάλη μπούρδα αυτό που λένε κάποιοι ότι μπορείς να προστατεύσεις την προσωπική σου ζωή. Δεν μπορείς. Αν αποφασίσουν οι παπαράτσι να σε κυνηγήσουν, θα σε βρουν . Όσους δεν τους έχουν φωτογραφίσει είναι γιατί δεν τους ενδιαφέρει να τους κυνηγήσουν".



Ο παρουσιαστής με την σύντροφό του Κατερίνα Κόκλα, πέρασαν όλο το καλοκαίρι στο beach bar που διατηρεί ο Γρηγόρης, στην Νάξο

Αλλά και για τη σχέση του με την Κατερίνα, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου μίλησε ανοιχτά και χωρίς υπεκφυγές: "Είναι αλήθεια ότι η Κατερίνα ζει μαζί μου στην Αθήνα. Νομίζω, όμως, ότι θα ερχόταν ανεξάρτητα από τη σχέση μας. Δεν πιστεύω πια ότι οι καλοκαιρινές αγάπες κρατάνε σπάνια. Δεν έχω χρόνο για αστεία στη ζωή μου. Δεν θα έκανα κάτι το καλοκαίρι πιστεύοντας ότι δεν θα κρατήσει τον χειμώνα. Σε αυτό που έχω αυτή τη στιγμή προσπαθώ να δίνω το 100% του εαυτού μου. Δεν βλέπω την Κατερίνα σαν μια καλοκαιρινή αγάπη. Ας λένε ότι θέλουν".

Τέλος, δεν δίστασε να παραδεχθεί με χιούμορ: "Είδα μια μέρα σε εκπομπή του Φώτη και της Μαρίας ένα βιντεάκι που έδειχνε πόσες φορές είχα πει ότι θέλω να παντρευτώ και να κάνω οικογένεια. Έπαθα σοκ και είπα: "Μ@@@@α, σταμάτα το, είναι γελοίο".