Web Toolbar by Wibiya Μαρία Μπεκατώρου: Θέλω ένα παιδί ! | Students ONair
, ,

Μαρία Μπεκατώρου: Θέλω ένα παιδί !



Μαρία Μπεκατώρου: Θέλω ένα παιδί !
Η γνωστή παρουσιάστρια Μαρία Μπεκατώρου, σε πρόσφατη συνέντευξη μίλησε για την επιλογή της να παραμείνει στο Τηλεάστυ,την επιθυμία να απόκτησει ένα παιδί ενώ αποκάλυψε πόσο χρονών είναι..
"Δουλεύω στο Τηλεάστυ από το1992, ήμουν πολύ μικρή και βγήκα στον αέρα ξαφνικά. Έκανα καλλιτεχνικό ρεπορτάζ πριν και μια μέρα έφυγε η παρουσιάστρια και μου ζήτησαν να βγω εγώ. Τα πρώτα 10 λεπτά ήταν δύσκολα, αλλά τα θυμάμαι όλα με νοσταλγία. Όταν ήμουν πιστή στο Τηλεάστυ, αυτό έγινε γιατί ήθελα αλλά να είμαι στην επιλογή μου αν και έγινε με γνώμονα το συναίσθημα και όχι τη λογική. Δουλεύω 20 χρόνιαΕίμαι 38 και δεν έχω πρόβλημα την λέω την ηλικία μου." και συνέχισε λέγοντας "Θέλω να κάνω ένα παιδί, αλλά περνάνε τα χρόνια και η ηλικία δεν είναι με το μέρος μου, αλλά πλέον οι γυναίκες αποφασίζουν μεγάλες να γίνουν μαμάδες, βοηθάει και η επιστήμη. Πάντως θα ήθελα κάποια στιγμή." δήλωσε η Μαρία Μπεκατώρου στο Queen