Web Toolbar by Wibiya Μπέττυ Μαγγίρα Απαντά στις φήμες περί εγκυμοσύνης | Students ONair
, ,

Μπέττυ Μαγγίρα Απαντά στις φήμες περί εγκυμοσύνης



Μπέττυ Μαγγίρα new

Σε συνέντευξή της στην Μεσημεριανή Μελέτη, η Ματθίλδη Μαγγίρα όταν ρωτήθηκε αν περιμένει ένα ακόμη μωράκι η αδερφή της, απάντησε «Αυτά είναι δικές σας εικασίες» ωστόσο στην ερώτηση για ποιο λόγο η Μπέτυ Μαγγίρα  απέχει επαγγελματικά, είπε « Απλά, η Μπέττυ έχει μπει σε μια διαδρομή που δυστυχώς δεν μπορούσε να ακολουθήσει για μια ολόκληρη σεζόν. Κάνει κάποια πράγματα, αλλά πιο περιορισμένου χρονικού διαστήματος» .

Κάπως έτσι. άρχισαν να κυκλοφορούν οι φήμες ότι η Μπέττυ Μαγγίρα είναι για δεύτερη φορά έγκυος, μέχρι που η ίδια αποφάσισε να απαντήσει στην σελίδα της στο facebook.

Συγκεκριμένα έγραψε: « Και μετά σου λένε τι τραβάμε κι εμείς οι χορεύτριες! Καλέ τι τραβάτε; εδώ εγώ σήμερα ξύπνησα κι άκουσα στην τηλεόραση πως είμαι ΕΓΚΥΟΣ! Δεν πρόλαβα να το μάθω εγώ, ο άντρας μου, ο γιατρός μου κι αυτοί; βρε παιδί μου τι λαγωνικά; Δεν τους ξεφεύγει τίποτα! μπρε!".