Web Toolbar by Wibiya Γιάννης Πλούταρχος Είναι επίσημο: Θα συνεργαστεί με την Πέγκυ Ζήνα | Students ONair
, ,

Γιάννης Πλούταρχος Είναι επίσημο: Θα συνεργαστεί με την Πέγκυ Ζήνα



Γιάννης Πλούταρχος
Ο Γιάννης Πλούταρχος βρέθηκε καλεσμένος στην “Ελένη”, το μεσημέρι της Δευτέρας, και μίλησε για τη σχέση του με τα τραγούδια του, την κυκλοφορία του νέου του δίσκου, ενώ ανακοίνωσε και επισήμως τη συνεργασία του με την Πέγκυ Ζήνα.

Για τα τραγούδια που επιλέγει να ερμηνεύσει στους δίσκους του, ο γνωστός τραγουδιστής είπε: “Πιο πολύ με συγκινούν τα τραγούδια που είναι προς τη μπαλάντα. Ίσως τα έχω συνδέσει με όλη μου τη ζωή, την εφηβεία μου, τα πρώτα μου καρδιοχτύπια – βέβαια δεν πρόλαβα να είναι πολλά αυτά, γιατί μετά ήρθε η Μαρία και με τύλιξε!”.

Μάλιστα, ο Γιάννης Πλούταρχος διηγήθηκε την πρώτη του γνωριμία με τη Ρούλα Χάμου, η οποία τον έβγαλε για πρώτη φορά στην τηλεόραση και συγκεκριμένα στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη, παραδέχτηκε πως δεν είχε ονειρευτεί τίποτα από όλα αυτά που ακολούθησαν, ενώ για αυτόν τον λόγο χαρακτήρισε την παρουσιάστρια “σημαντική” για την εξέλιξη της καριέρας του.

Σχετικά με την κυκλοφορία του νέου του δίσκου, στις 7 Μαρτίου, με τίτλο “Κάτω Απ' Τον Ίδιο Ήλιο” είπε: “Πρέπει να είναι ο δέκατος τρίτος. Έχω σταθεί πραγματικά τυχερός, έχουν έρθει πολύ όμορφα τραγούδια, τα αγάπησε ο κόσμος... Πολλά τραγούδια στο κάθε cd, για αυτό και είμαι στις καρδιές του κόσμου μέχρι τώρα”.

Τέλος, ο Γιάννης Πλούταρχος ανακοίνωσε και επισήμως τη συνεργασία του με την Πέγκυ Ζήνα, με την οποία θα εμφανίζεται στο νυχτερινό κέντρο “ΘΕΑ”: “Θα κάνω μια συνεργασία με την Πέγκυ. Έχουμε ξαναβρεθεί στο ξεκίνημά μας, τότε ήταν ένα σχήμα ο Κουρκούλης, η Πέγκυ Ζήνα και εγώ” ανέφερε.

Δες όλη την εμφάνισή του στην εκπομπή: