Web Toolbar by Wibiya Ελένη Μενεγάκη Μιλά για τον Παντζόπουλο και την πρώτη φωτογραφία τους | Students ONair
, ,

Ελένη Μενεγάκη Μιλά για τον Παντζόπουλο και την πρώτη φωτογραφία τους



Ελένη Μενεγάκη r (2)
Με καλεσμένο τον Βαγγέλη Περρή, η Ελένη Μενεγάκη μίλησε για πρώτη φορά για όσα είχαν συμβεί την εποχή αμέσως μετά το διαζύγιό της, αναφερόμενη ακόμα και στον Μάκη Παντζόπουλο.

«Εσύ γιατί παρεξηγήθηκες μαζί μου; Γιατί εγώ δεν παρεξηγήθηκα. Θες λίγο να θυμηθείς; Γιατί παρεξηγήθηκες; Τι σου έκανα;» ρώτησε αρχικά η Ελένη Μενεγάκη τον παρουσιαστή του «Όλα».

«Όταν δημιουργήθηκε το θέμα του διαζυγίου σου, αιφνιδίως βρέθηκε στα χέρια μας μια φωτογραφία που παίξαμε στο “Όλα”. (…) Και μου μεταφέρθηκε από πηγές δικών σου ανθρώπων ότι ετοιμάζεσαι να μου κάνεις μήνυση» της είπε, μεταξύ άλλων, εκείνος και η Ελένη Μενεγάκη απάντησε: «Δεν έκανα μήνυση για όργια που ακουγόντουσαν και παιζόντουσαν. (…) Εγώ όλη εκείνη την περίοδο άκουγα άκουγα άκουγα…είχα τα δικά μου πράγματα, περνούσα τα δικά μου δράματα και δεν αντέδρασα ποτέ μου. Γιατί να κάνω μήνυση σε εσένα που έβγαλες μια φωτογραφία;». Μάλιστα, δεν δίστασε να αναφέρει το όνομα του Μάκη Παντζόπουλου, να μιλήσει για τη γνωριμία τους, αλλά και για τις προσπάθειές της να προστατεύσει τα παιδιά της από όσα ακούγονταν για εκείνη τότε.

Δες όλο το σχετικό απόσπασμα από την εκπομπή Ελένη: