Web Toolbar by Wibiya Δέσποινα Βανδή «Ναι, έχω κυτταρίτιδα» | Students ONair
, ,

Δέσποινα Βανδή «Ναι, έχω κυτταρίτιδα»



Δέσποινα Βανδή R
Η Δέσποινα Βανδή έδωσε μια ιδιαίτερα αποκαλυπτική και ειλικρινή συνέντευξη στο περιοδικό «ΟΚ!»: Εκτός από όσα εξομολογήθηκε για το τέλος της φιλίας της με την Ελένη Μενεγάκη, η 42χρονη τραγουδίστρια μίλησε για τη σχέση της με τον Ντέμη Νικολαΐδη και το πώς αυτή κλονίστηκε μετά τη γέννηση του πρώτου τους παιδιού. Ακόμα, δεν δίστασε να αναφερθεί στις αλλαγές που προκάλεσαν στο σώμα της οι δύο εγκυμοσύνες και να παραδεχθεί ότι έχει ατέλειες, ευχαριστώντας τα περιοδικά που ρετουσάρουν τις καλοκαιρινές της φωτογραφίες!

«Το “για πάντα” δεν υπάρχει, γιατί και οι άνθρωποι αλλάζουν αλλά και οι συνθήκες. Έχουμε περάσει και δύσκολες καταστάσεις με τον Ντέμη, κυρίως λόγω της δουλειάς μας -εδικά εκείνος λόγω ΑΕΚ. Οι σχέσεις περνάνε κραδασμούς, ειδικά όταν έρχονται παιδιά. Πρέπει να υπάρχει επικοινωνία και να ενδιαφέρεται ο ένας για τον άλλον» δηλώνει χωρίς περιστροφές η Δέσποινα Βανδή, εξηγώντας πως το διάστημα μετά τη γέννηση του πρώτου της παιδιού ήταν ιδιαίτερα δύσκολο για τη σχέση τους: «Έπειτα από δυο χρόνια κατάφερα να ισορροπήσω στη σχέση μου με τον Ντέμη. Όλα είχαν πάει στην άκρη. (...) Ήμουν τυχερή γιατί ο Ντέμης μου έδωσε χώρο».

Παράλληλα, εξηγώντας ότι η ίδια συμβουλεύει τις φίλες της που γίνονται μητέρες να μην ξεχνούν τη θηλυκή τους πλευρά, σχολιάζει: «Στη δική μου περίπτωση βοήθησε η δουλειά μου γιατί δεν μπορούσα να αφεθώ.Έπρεπε να χάσω τα κιλά για να βγω και πάλι να τραγουδήσω, γιατί καλώς ή κακώς είχα μια συγκεκριμένη εικόνα. Είναι πολύ δύσκολο να είσαι μάνα, κάνεις πρωταθλητισμό. Στον άντρα δεν αλλάζει τίποτα. Δεν γεννάει, δεν γεμίζει κυτταρίτιδα, δεν ρίχνει ξενύχτια με τα μωρά. Αυτό έχει συνέπειες στην ψυχοσύνθεση σου. Γίνεσαι κουρέλι, έχεις πολλά νεύρα, δεν έχεις διάθεση για σεξ. Αν αφεθείς τότε, έχεις πάρει την κατιούσα».

Τέλος, σε άλλο σημείο της συνέντευξης, δεν διστάζει να παραδεχθεί: «Ναι, έχω κυτταρίτιδα και σας ευχαριστώ που με ρετουσάρετε το καλοκαίρι στα περιοδικά. Αλλά καλό είναι να το ξέρουν οι γυναίκες, ότι δεν είμαστε έτσι. Η κυτταρίτιδα υπάρχει, την παλεύω, αλλά είναι εκεί! Το παν είναι να είσαι καλά μέσα σου. Αυτό αναζητάω πάνω απ' όλα. Να έχω εσωτερική γαλήνη».