Web Toolbar by Wibiya Δέσποινα Καμπούρη Τα κιλά της εγκυμοσύνης και η σχέση με τον Ταρασιάδη | Students ONair
, ,

Δέσποινα Καμπούρη Τα κιλά της εγκυμοσύνης και η σχέση με τον Ταρασιάδη



Δέσποινα Καμπούρη new
Σε συνέντευξή της στο περιοδικό «ΟΚ!», η Δέσποινα Καμπούρη αποκάλυψε πόσα κιλά πήρε στην εγκυμοσύνη της, προσθέτοντας πως δεν αισθάνθηκε ούτε μια στιγμή άσχημα με το σώμα της, ενώ σχολίασε τις φήμες που θέλουν εκείνη και τον Βαγγέλη Ταρασιάδη να έχουν χωρίσει.

«Στα είκοσι σταμάτησα να μετράω, αλλά έπειτα από μια εβδομάδα γέννησα, οπότε άντε να πήρα δύο τρία ακόμα» είπε η 30χρονη παρουσιάστρια σχετικά με τα κιλά που πήρε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. «Είχα αποφασίσει ότι δεν θα καταπιεστώ καθόλου. Είχα πει ότι θα τρώω ό,τι θέλω, γιατί ήμουν πεπεισμένη ότι, αν αισθάνομαι καλά, αυτό θα περάσει και στην ψυχολογία του μωρού. Τα πρώτα δέκα κιλά έφυγαν με το που βγήκα από το μαιευτήριο και τρεις μήνες μετά -επειδή θήλαζα κιόλας- έχασα και τα υπόλοιπα. Το πρώτο διάστημα βέβαια γυμναζόμουν εντατικά» συνέχισε. Μάλιστα, τόνισε: «Ούτε μια στιγμή δεν αισθάνθηκα άσχημη ή χοντρή. Απόλαυσα κάθε λεπτό της εγκυμοσύνης και παρακαλούσα να κάνω μια μεγάλη κοιλιά. Αρκεί να σου πω ότι κάθε μέρα σχεδόν τη μετρούσα για να δω πόσο έχει μεγαλώσει!».

Όσο για τις φήμες περί χωρισμού με τον Βαγγέλη Ταρασιάδη που είχε πυροδοτήσει ένα κείμενό της στο προσωπικό της blog, η Δέσποινα Καμπούρη σχολίασε: «Δεν είναι απαραίτητο πως ό,τι γράφεται στο blog μου συνδυάζεται με τη δική μου ζωή» και με τον δημοσιογράφο να επιμένει σχετικά με το post, εκείνη ανέφερε: «Επειδή μπορώ να μαντέψω την επόμενη ερώτησή σου, που θα είναι αν έχουμε χωρίσει ή όχι, αυτό που θέλω να κρατήσεις είναι ότι πλέον έχω ένα παιδί. Δεν είμαι μόνη μου για να κάθομαι να λέω ό,τι μου κατέβει στο κεφάλι. Ο Βαγγέλης κι εγώ είμαστε δύο άνθρωποι που έχουμε δημιουργήσει μια οικογένεια και οφείλουμε να την προστατεύσουμε. Αυτός είναι και ο λόγος που έχω αποφασίσει να μην ξαναμιλήσω για οτιδήποτε μπορεί να συμβαίνει στην προσωπική μου ζωή, γατί πολλές φορές παρεξηγείται. Δεν είμαι υποχρεωμένη ούτε να επιβεβαιώνω, ούτε να διαψεύδω φήμες».

Η Δέσποινα Καμπούρη και ο Βαγγέλης Ταρασιάδης πέρυσι τον Ιούνιο, λίγο καιρό πριν έρθει στον κόσμο η κόρη τους